Ismételt kérdések
1. Hogyan vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?
Keressen minket telefonon, személyesen vagy e-mailen.
A telefonszámaink:
+36-1-238-74-96
+36-1- 238 -74-97,
Mobil: +36-20-564-4415
Személyesen:
1036 Budapest, Bécsi út 53-55
Padthai Étterem mellett
E-mail címünk: info@akciosut.hu
Weboldal: www.akciosut.hu
Várjuk érdeklődését, ajánlatkérését és személyes jelentkezését!
2. Miért válasszon minket? Mi több okot mondunk rá!
- A Nazar Kft. mely az akciosut.hu mögött álló cég, 2003. novemberében alakult. Ugyanazon magyar tulajdonosok körében van már több mint 10 éve.
- Magyarországon azon kevés irodák közé tartozunk, akit a TUI ( mely nyugat Európa legnagyobb utazás szervezője) frenchise partnerévé választott! Megfelelve a magas német előírási rendszernek!
- Irodánk a Bécsi úton található, kellemes környezetben. Előnyeink: kényelmes parkolás, több bank is megtalálható a környéken és sok egyéb más üzlet is. De a legfontosabb, hogy irodánk szombaton is nyitva van. H - Péntekig 9:00-18:00 óráig, Szombaton 9:00-18:00 óráig. Ha Ön hétvégén vagy munka után szeretné intézni utazását mi várjuk Önt!
- Irodánk előnye, hogy mi szerződésben vagyunk az összes magyarországi utazásszervezővel és az összes Ausztriában Németországban található utazás szervezővel. Az Ön előnye, hogy 77 utazási iroda Akciós és Last Minute ajánlatait egy helyen találja meg. Mi gyors rendszereinkkel megkeressük az Ön számára legjobb akciós és a last minute ajánlatot.
- Személyre szabott utazásokat kínálunk Önnek. Az akciosut.hu csapatában dolgozó kolléganők a szakma specialistái. Az általunk ajánlott utazások jelentős részét személyesen ismerjük.
- Mi igyekszünk olyan utazást ajánlani Önnek, amit mi már kipróbáltunk! Személyesen tapasztaltuk meg a hotelek, országok előnyit. Mi segítünk Önnek megvalósítani álmai utazását.
- Vendégeink több mint 80%-a törzsvendég, akik évről – évre minket tisztelnek meg azzal, hogy megszervezzük utazásikat.
- Az akciosut.hu csapata, hisz abban, hogy élményekben gazdag utazások a jó utak. Mi arra törekszünk, hogy Ön még nagymama- nagypapa korában is az általunk szervezett felejthetetlen utazásra gondoljon vissza. Célunk, hogy mindezt nagyon jó áron kínáljuk Önnek! Az akciosut.hu , Az akciós és a last minute utak specialistája!
3. Miért Nazar Kft? Mit jelent a Nazar?
Egy kis személyes dolgot osztanánk meg Önökkel. A Nazar Kft tulajdonosa és egyik ügyvezetője Somogyi Magdolna, 2001-ben mikor először járt a Török Riviérán - mely szakmában első meghívása volt- az első hotel ahol megszállt az a mai napig működő hotel Antalyaban a Nazar Hotel. Akkor határozta el, ha saját irodát nyit, akkor a cég neve Nazar lesz. Hát így született meg 2003-ban a Nazar Kft. A Nazar egyébként Allah szemét jelenti, őrző vigyázó tekintetét.
4. Mit jelent az akció és a last minute út? Azonnal kell indulnom?
Az akciós út és a last minute út között a különbség a következő. A last minute utakra jellemző, hogy röviddel általában 3-5 nappal az út indulása előtt adják ki az utazásszervezők.
Előnye ha Önnek mindegy, hogy az adott időpontban amikor Ön szabadságra tud menni hova utazik, párjával utazna és szívesen fedezi fel a világ minden szegletét. Akkor ez az Ön számára kedvező.
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy rendszeresen értesüljön legújabb last minute ajánlatainkról.
Fontos tudni, hogy a last minute ajánlatoknál sok esetben csak nagyon korlátozott létszámú hely áll a rendelkezésre - ezért ha Önök többen utaznának ezt ne válasszák, mert lehet hogy nem lesz elég hely például a repülőn. Last minute utaknál különösen nyáron a fő szezonban ( 06.21- 08.30 között), a családi szobák , ezen belül is a 2 légterű szobák valószínűsége nagyon kicsi. Mivel minden hotelben kevés családi szoba van, így azok jelentős részét előfoglalásban vagy akciósan lefoglalják. Ezért ha családjában több gyermek is van vagy speciális igényei vannak és főszezonban utazna ne várjon a last minutra.
Az akciós utak előnyei a következők:
- Ön már hónapokkal az utazás előtt kedvezményesen tud foglalni
- Rengeteg hotel és speciális igényű szobák pl: családi szobák, 2 légterű családi szobák, tengerparti beach villák, tengerre néző szobák közül tud válogatni
- Nem kell kompromisszumot kötnie nem kell az igényeit lejjebb adnia ahhoz, hogy jó áron foglalja
- Speciális akcióink esetében gyermekeknek ajándékba adjuk a repülőjegyet, vagy a repülőjegyet és a szállást is.
5. Last minute út összevonható egyéb kedvezményekkel (nászutas, törzsutas, stb…)
Sajnos a last minute útból egyéb kedvezmény nem érvényesíthető!
6. Lehet nagyobb apartmant több főre is foglalni?
Természetesen, viszont ebben az esetben az apartman árát kell kifizetni.
7. Mikor kapom meg a részvételi jegyet?
5-7 nappal utazás előtt, személyesen irodánkban vagy e-mailen vagy, bizonyos esetekben postai úton.
8. Mi történik abban az esetben, ha valamely személyes adat időközben módosul, vagy későn vettük észre hogy a foglalásban nem jó adatot adtunk meg?
Az utazási dokumentumok kiállításánál nagyon fontos, hogy az a név szerepeljen a dokumentumon mint ami abban a személyes dokumentumban amivel Ön utazni fog. PL: útlevél vagy személyi igazolvány.
Fontos az Ön személyes dokumentumainak a hazautazástól számítva 6 hónapig érvényesnek kell lennie!
10. Mit kell tennem, ha már fix, fizetett foglalásomat betegség miatt le kell mondanom?
Ha Önnek nem várt hirtelen betegsége esetleg balesete van kérem azonnal jelezze irodánknak, hogy az esetleges költségeket minimalizálni tudjuk.
Érdemes minden utazáshoz útlemondási azaz sztornó biztosítást kötni. Ezt minden esetben a foglalással egy időben teheti meg irodánkban.
11. A szálláshely csillagainak száma, mindig megfelel a hazai besorolásnak?
A csillagok számát és a minőség besorolását mindig az adott ország Felügyeleti szervei végzik el, így a követelmény rendszer is eltérő lehet a hazai besorolástól.
12. A repülőgép menetrendje változhat?
A repülőgép menetrendjére nem tudunk garanciát vállalni, a légi társaság minden esetben fent tartja a jogot a változtatásra!
13. Fontos hogy az útlevél szerinti neveket adjuk meg? Miért fontos ez?
Igen, minden esetben az útlevél/ személyi igazolvány (EU-s országok) szerinti nevekre van szükségünk. Nem egyező név esetén, az adott ország megtagadhatja a belépést! Menetrendszerinti repülőjáratok esetén nincs lehetőség névmódosításra, ebben az esetben új jegyfoglalás szükséges!
14. Panasz esetén mit tehetek?
Helyszíni panasz esetén kérem, vegye fel a kapcsolatot a helyi idegenvezetővel, és kérje a jegyzőkönyv felvételét. Sajnos ennek hiányában,nincs lehetőség a további ügyintézésre.
15. Foglalás előtt, a terhességet jeleznem kell Önök felé?
Mindenképpen, mert a terhesség bizonyos szakaszában járva a légitársaság/ hajótársaság/ utazásszervező megtagadhatja az utaztatást, így nagyon fontos, hogy még a foglalás előtt jelezze Kollégáinknak.